Thursday, January 6, 2011

Live Conference with SMCH on New Year Eve (2011)


Master's noble plans for all beings and our planet Earth, for more details please watch the re-broadcast in the near future.

在与美国加州洛杉矶SMTV员工的新年视讯会议中,在我们的请求下她揭露这些宝贵的计划

SMCH:我刚完成B计划,我很高兴成功达成,感谢众神与众圣,在此时伸出援手...B计 划是万一人类不改变生活,我们无法拯救地球上的生命,如果地球做不了,当他们往生离开人世,为拯救这些灵魂,甚至是十恶不赦的人,不至于下地狱,我存下足 够的功德,用尽目前我所赚的全部功德,那是多少功德呢?数不清的功德,无法计数的功德,这些功德足够救一百亿的灵魂,也就是足够全世界目前与未来的人,我 只希望我有好的环境、足够时间与健康来继续C计划,然后D计划。

May Master always blessed with Good Health and successful in all missions for all beings on Earth.


No comments:

Post a Comment